نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش آنلاین شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
  • آموزش الکترونیک شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
  • آموزش مجازی شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
  • آینده‌پژوهی آینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]

ا

  • اجتماعی بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
  • اجرا بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
  • اجرای خط‌مشی موانع اجرای خط‌مشی‌های رسانه‌ای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
  • ارتباط تعاملی تحلیل راهبردی وضعیت رسانه‌های اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
  • استان ایلام شناسایی و تحلیل چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
  • اسلام بنیادگرا ریشه‌ها و بسترهای تشکیل‌دهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
  • اسلام سیاسی ریشه‌ها و بسترهای تشکیل‌دهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
  • اقتصاد فرهنگ سیاست‌پژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
  • اقوام ایرانی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
  • امید بررسی امید به آینده و میل به برنامه‌ریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینش‌هایی برای تحقیق و سیاست‌گذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
  • انزوای اجتماعی و سیاست‌گذاری بررسی امید به آینده و میل به برنامه‌ریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینش‌هایی برای تحقیق و سیاست‌گذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
  • انواع راهبرد تقریب مذاهب اسلامی مرور نظام‌مند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
  • اهداف فرهنگی تجربه برنامه‌ریزی و الگوی برنامه‌ریزی فرهنگی در برنامه‌های توسعه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 9-36]
  • ایده کمربند ـ راه ایران، چین جدید و افق‌گشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
  • ایران هراسی ریشه‌ها و بسترهای تشکیل‌دهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
  • اینستاگرام پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]

ب

  • برنامه‌ریزی بررسی امید به آینده و میل به برنامه‌ریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینش‌هایی برای تحقیق و سیاست‌گذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
  • برنامه‌های محلی بررسی زبان‌شناختی حسن تعبیر در برنامه‌های شبکۀ استانی تلویزیون به‌منظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
  • برندسازی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
  • برند ملی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
  • بیانیه گام دوم دلالت‌های سیاست‌گذاری رسانه؛‌ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]

پ

  • پیام‌رسان‌های اجتماعی ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیام‌رسان‌های اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیام‌رسان «وی‌چت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]

ت

  • تابو بررسی زبان‌شناختی حسن تعبیر در برنامه‌های شبکۀ استانی تلویزیون به‌منظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
  • تجربۀ زیسته پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
  • تحریف سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
  • تحلیل راهبردی تحلیل راهبردی وضعیت رسانه‌های اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
  • تحلیل گفتمان سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
  • تحول بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
  • تحول شناسایی و تحلیل چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
  • تروریسم ریشه‌ها و بسترهای تشکیل‌دهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
  • تصویر ملی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
  • تضاد طبقاتی مطالعۀ جامعه‌شناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
  • تقریب مذاهب اسلامی مرور نظام‌مند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
  • تکدیگری مطالعۀ جامعه‌شناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
  • تِنسِنت ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیام‌رسان‌های اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیام‌رسان «وی‌چت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
  • توابع تعلیقی تحلیل ساختار مسائل فیلم‌ها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
  • توسعة سریع ایران، چین جدید و افق‌گشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
  • توسعه اجتماع فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
  • توسعه فرهنگی تجربه برنامه‌ریزی و الگوی برنامه‌ریزی فرهنگی در برنامه‌های توسعه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 9-36]
  • توسعه فرهنگی شناسایی نقش برنامه‌های رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی به‌منظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
  • تولید فرهنگی سیاست‌پژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]

ج

  • جامعۀ شبکه‌ای تحلیل راهبردی وضعیت رسانه‌های اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
  • جمهوری خلق چین ایران، چین جدید و افق‌گشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
  • جوانان شناسایی و تحلیل چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]

چ

  • چهلمین جشنواره فیلم فجر تحلیل ساختار مسائل فیلم‌ها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]

ح

  • حسن تعبیر بررسی زبان‌شناختی حسن تعبیر در برنامه‌های شبکۀ استانی تلویزیون به‌منظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]

خ

  • خشونت فرهنگی نمادین مطالعۀ جامعه‌شناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
  • خط‌مشی موانع اجرای خط‌مشی‌های رسانه‌ای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
  • خط‌نگاری موانع اجرای خط‌مشی‌های رسانه‌ای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
  • خطوط راهنمای سیاست‌گذاری دلالت‌های سیاست‌گذاری رسانه؛‌ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
  • خودزشت‌انگاری پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]

د

  • داغ ننگ مطالعۀ جامعه‌شناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
  • دانش‌آموزان سیاست‌گذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیه‌های سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
  • دلالت‌های سیاست رسانه‌ای دلالت‌های سیاست‌گذاری رسانه؛‌ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]

ر

  • رادیو شناسایی نقش برنامه‌های رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی به‌منظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
  • راهبرد مرور نظام‌مند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
  • راهبرد فرهنگی بررسی زبان‌شناختی حسن تعبیر در برنامه‌های شبکۀ استانی تلویزیون به‌منظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
  • راهکارهای تقریب مذاهب اسلامی مرور نظام‌مند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
  • رسانه موانع اجرای خط‌مشی‌های رسانه‌ای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
  • رسانه‌های اجتماعی ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیام‌رسان‌های اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیام‌رسان «وی‌چت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
  • رسانه‌های اجتماعی نوین تحلیل راهبردی وضعیت رسانه‌های اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
  • رسانه‌های جمعی شناسایی نقش برنامه‌های رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی به‌منظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]

ز

  • زبان‌شناختی بررسی زبان‌شناختی حسن تعبیر در برنامه‌های شبکۀ استانی تلویزیون به‌منظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]

س

  • سرمشق‌های فرهنگی تجربه برنامه‌ریزی و الگوی برنامه‌ریزی فرهنگی در برنامه‌های توسعه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 9-36]
  • سلامت اجتماعی فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
  • سلامت روانی فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
  • سیاست بازنمایی سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
  • سیاست‌پژوهی منشاء سیاست‌ها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
  • سیاست پژوهی سیاست‌پژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
  • سیاست رسانه‌ای دلالت‌های سیاست‌گذاری رسانه؛‌ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
  • سیاست‌گذاری سیاست‌گذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیه‌های سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
  • سیاست‌گذاری رسانه دلالت‌های سیاست‌گذاری رسانه؛‌ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
  • سیاست‌گذاری سینما منشاء سیاست‌ها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
  • سیاست‌گذاری فرهنگی سیاست‌پژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
  • سیاست‌گذاری هویتی سیاست‌گذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیه‌های سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]

ش

  • شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
  • شبکۀ شاد شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
  • شبکۀ ملی اطلاعات ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیام‌رسان‌های اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیام‌رسان «وی‌چت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
  • شکوفایی اجتماعی فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]

ص

  • صنایع فرهنگی سیاست‌پژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]

ف

  • فرهنگ شناسایی نقش برنامه‌های رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی به‌منظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
  • فروپاشی سرمایه اجتماعی مطالعۀ جامعه‌شناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
  • فضای مجازی تحلیل راهبردی وضعیت رسانه‌های اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]

ک

  • کیو.کیو ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیام‌رسان‌های اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیام‌رسان «وی‌چت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]

گ

  • گراندد تئوری پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]

ل

  • لیبرال دموکراسی ایران، چین جدید و افق‌گشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]

م

  • محلات غیر محروم بررسی امید به آینده و میل به برنامه‌ریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینش‌هایی برای تحقیق و سیاست‌گذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
  • محلات محروم بررسی امید به آینده و میل به برنامه‌ریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینش‌هایی برای تحقیق و سیاست‌گذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
  • مذهبی بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
  • مرجعیت‌های سیاستی منشاء سیاست‌ها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
  • مسئله تحلیل ساختار مسائل فیلم‌ها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
  • مستند سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
  • مشارکت اجتماعی فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
  • معاونت سیما موانع اجرای خط‌مشی‌های رسانه‌ای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
  • ملی بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
  • مناسبت‌های رسمی بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
  • منشاء سیاست منشاء سیاست‌ها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]

ن

  • نظام آموزشی آینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
  • نظام آموزشی سیاست‌گذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیه‌های سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
  • نظام تحریم ریشه‌ها و بسترهای تشکیل‌دهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
  • نظام مسائل تحلیل ساختار مسائل فیلم‌ها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
  • نگرش شناسایی نقش برنامه‌های رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی به‌منظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
  • نوجوانان پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]

و

  • وی‌چت ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیام‌رسان‌های اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیام‌رسان «وی‌چت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
  • ویروس کرونا شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]

ه

  • همبستگی بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
  • هویت بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
  • هویت سیاست‌گذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیه‌های سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
  • هویت فرهنگی شناسایی و تحلیل چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
  • هویت محلی شناسایی و تحلیل چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
  • هویت ملی آینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
  • هویت ملی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]