آ
-
آموزش آنلاین
شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
-
آموزش الکترونیک
شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
-
آموزش مجازی
شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
-
آیندهپژوهی
آینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
ا
-
اجتماعی
بررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
-
اجرا
بررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
-
اجرای خطمشی
موانع اجرای خطمشیهای رسانهای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
-
ارتباط تعاملی
تحلیل راهبردی وضعیت رسانههای اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
-
استان ایلام
شناسایی و تحلیل چارچوب سیاستگذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
-
اسلام بنیادگرا
ریشهها و بسترهای تشکیلدهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
-
اسلام سیاسی
ریشهها و بسترهای تشکیلدهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
-
اقتصاد فرهنگ
سیاستپژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
-
اقوام ایرانی
شناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
-
امید
بررسی امید به آینده و میل به برنامهریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینشهایی برای تحقیق و سیاستگذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
-
انزوای اجتماعی و سیاستگذاری
بررسی امید به آینده و میل به برنامهریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینشهایی برای تحقیق و سیاستگذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
-
انواع راهبرد تقریب مذاهب اسلامی
مرور نظاممند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
-
اهداف فرهنگی
تجربه برنامهریزی و الگوی برنامهریزی فرهنگی در برنامههای توسعه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 9-36]
-
ایده کمربند ـ راه
ایران، چین جدید و افقگشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
-
ایران هراسی
ریشهها و بسترهای تشکیلدهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
-
اینستاگرام
پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
ب
-
برنامهریزی
بررسی امید به آینده و میل به برنامهریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینشهایی برای تحقیق و سیاستگذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
-
برنامههای محلی
بررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
-
برندسازی
شناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
-
برند ملی
شناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
-
بیانیه گام دوم
دلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
پ
-
پیامرسانهای اجتماعی
ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
ت
-
تابو
بررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
-
تجربۀ زیسته
پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
-
تحریف
سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکههای فارسیزبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
-
تحلیل راهبردی
تحلیل راهبردی وضعیت رسانههای اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
-
تحلیل گفتمان
سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکههای فارسیزبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
-
تحول
بررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
-
تحول
شناسایی و تحلیل چارچوب سیاستگذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
-
تروریسم
ریشهها و بسترهای تشکیلدهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
-
تصویر ملی
شناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
-
تضاد طبقاتی
مطالعۀ جامعهشناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
-
تقریب مذاهب اسلامی
مرور نظاممند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
-
تکدیگری
مطالعۀ جامعهشناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
-
تِنسِنت
ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
-
توابع تعلیقی
تحلیل ساختار مسائل فیلمها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
-
توسعة سریع
ایران، چین جدید و افقگشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
-
توسعه اجتماع
فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
-
توسعه فرهنگی
تجربه برنامهریزی و الگوی برنامهریزی فرهنگی در برنامههای توسعه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 9-36]
-
توسعه فرهنگی
شناسایی نقش برنامههای رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی بهمنظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
-
تولید فرهنگی
سیاستپژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
ج
-
جامعۀ شبکهای
تحلیل راهبردی وضعیت رسانههای اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
-
جمهوری خلق چین
ایران، چین جدید و افقگشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
-
جوانان
شناسایی و تحلیل چارچوب سیاستگذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
چ
-
چهلمین جشنواره فیلم فجر
تحلیل ساختار مسائل فیلمها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
ح
-
حسن تعبیر
بررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
خ
-
خشونت فرهنگی نمادین
مطالعۀ جامعهشناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
-
خطمشی
موانع اجرای خطمشیهای رسانهای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
-
خطنگاری
موانع اجرای خطمشیهای رسانهای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
-
خطوط راهنمای سیاستگذاری
دلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
-
خودزشتانگاری
پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
د
-
داغ ننگ
مطالعۀ جامعهشناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
-
دانشآموزان
سیاستگذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیههای سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
-
دلالتهای سیاست رسانهای
دلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
ر
-
رادیو
شناسایی نقش برنامههای رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی بهمنظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
-
راهبرد
مرور نظاممند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
-
راهبرد فرهنگی
بررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
-
راهکارهای تقریب مذاهب اسلامی
مرور نظاممند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
-
رسانه
موانع اجرای خطمشیهای رسانهای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
-
رسانههای اجتماعی
ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
-
رسانههای اجتماعی نوین
تحلیل راهبردی وضعیت رسانههای اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
-
رسانههای جمعی
شناسایی نقش برنامههای رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی بهمنظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
ز
-
زبانشناختی
بررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
س
-
سرمشقهای فرهنگی
تجربه برنامهریزی و الگوی برنامهریزی فرهنگی در برنامههای توسعه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 9-36]
-
سلامت اجتماعی
فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
-
سلامت روانی
فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
-
سیاست بازنمایی
سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکههای فارسیزبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
-
سیاستپژوهی
منشاء سیاستها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
-
سیاست پژوهی
سیاستپژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
-
سیاست رسانهای
دلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
-
سیاستگذاری
سیاستگذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیههای سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
-
سیاستگذاری رسانه
دلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
-
سیاستگذاری سینما
منشاء سیاستها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
-
سیاستگذاری فرهنگی
سیاستپژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
-
سیاستگذاری هویتی
سیاستگذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیههای سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
ش
-
شبکههای فارسیزبان خارجی
سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکههای فارسیزبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
-
شبکۀ شاد
شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
-
شبکۀ ملی اطلاعات
ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
-
شکوفایی اجتماعی
فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
ص
-
صنایع فرهنگی
سیاستپژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
ف
-
فرهنگ
شناسایی نقش برنامههای رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی بهمنظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
-
فروپاشی سرمایه اجتماعی
مطالعۀ جامعهشناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
-
فضای مجازی
تحلیل راهبردی وضعیت رسانههای اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
ک
-
کیو.کیو
ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
گ
-
گراندد تئوری
پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
ل
-
لیبرال دموکراسی
ایران، چین جدید و افقگشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
م
-
محلات غیر محروم
بررسی امید به آینده و میل به برنامهریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینشهایی برای تحقیق و سیاستگذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
-
محلات محروم
بررسی امید به آینده و میل به برنامهریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینشهایی برای تحقیق و سیاستگذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
-
مذهبی
بررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
-
مرجعیتهای سیاستی
منشاء سیاستها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
-
مسئله
تحلیل ساختار مسائل فیلمها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
-
مستند
سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکههای فارسیزبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
-
مشارکت اجتماعی
فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
-
معاونت سیما
موانع اجرای خطمشیهای رسانهای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
-
ملی
بررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
-
مناسبتهای رسمی
بررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
-
منشاء سیاست
منشاء سیاستها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
ن
-
نظام آموزشی
آینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
-
نظام آموزشی
سیاستگذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیههای سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
-
نظام تحریم
ریشهها و بسترهای تشکیلدهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
-
نظام مسائل
تحلیل ساختار مسائل فیلمها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
-
نگرش
شناسایی نقش برنامههای رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی بهمنظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
-
نوجوانان
پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
و
-
ویچت
ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
-
ویروس کرونا
شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
ه
-
همبستگی
بررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
-
هویت
بررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
-
هویت
سیاستگذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیههای سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
-
هویت فرهنگی
شناسایی و تحلیل چارچوب سیاستگذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
-
هویت محلی
شناسایی و تحلیل چارچوب سیاستگذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
-
هویت ملی
آینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
-
هویت ملی
شناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد